ВСТУП................................................................................................................................2
Розділ 1. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА – НОВА ОСВІТНЯ ФІЛОСОФІЯ.......................................................................................................................5
1.1. Cоціально-філософський аналіз особистісно орієнтованої освіти.....................5
1.2. Теоретичні передумови особистісно орієнтованого навчання іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах...............................................................7
1.3. Визначення особистісно орієнтованої освіти.....................................................10
Розділ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РОЗРОБЛЕНОЇ МОДЕЛІ МЕтодиКИ особистісно орієнтованого навчання іноземної мови..................................................................................................................................15
2.1. Особистісно орієнтоване навчання – шлях до розв’язування педагогічних проблем на уроках англійської мови..............................................................15
2.2. Використання інтегрованих технологій в умовах особистісно орієнтованого навчання...................................................................................16
2.3. Взаємозв’язок між особистісно орієнтованим навчанням і рівнем навчальних досягнень учнів............................................................................22
ВИСНОВКИ....................................................................................................................23
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...................................................................24
ДОДАТКИ.......................................................................................................................26
|