Вступ
Розділ І. Лінгводидактичні основи методики вивчення здобутків відомих вітчизняних мовознавців у старших класах гуманітарного профілю.
1.1. Стан дослідженості проблеми використання теоретичних надбань українського мовознавства в школі.
1.2. Ступінь відображення досліджуваної теми у програмах та підручниках.
1.3. Перспективи та значення введення основ мовознавства у шкільний курс української мови.
Розділ ІІ. Методика роботи вчителя над удосконаленням роботи по вивченню здобутків відомих вітчизняних мовознавців у класах гуманітарного профілю.
2.1. Система роботи з розвитку зв’язного мовлення по вивченню внеску мовознавців у вітчизняну науку.
2.2 Робота з лінгвістичною термінологією у старших класах гуманітарного профілю.
2.3. Електронний посібник з української мови як один із засобів ознайомлення учнів з відомими вітчизняними мовознавцями.
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
|