ВСТУП.. 3
Розділ І. теоретичні основи використання методу проектів.. 6
1.1. Сутність та значення проектної діяльності 6
1.2. Специфіка використання проектної діяльності у педагогічній діяльності 19
Розділ 2. Лінгводидактичні основи вивчення фразеології методом проектів.. 26
2.1 Ступінь відображення досліджуваної теми у програмах та підручниках. 26
2.2. Перспективи та значення введення методу проектів у шкільний курс. 39
Розділ 3. Методика роботи вчителя над удосконаленням роботи по вивченню фразеології методом проектної діяльності 45
3.1. Сучасний досвід роботи вчителя-словесника по використанню проектної діяльності 45
3.2. Система роботи вчителя по вивченню фразеології методом проектної діяльності 49
3.2.1. Плани-конспекти уроків. 49
3.2.2. Зразки учнівських проектів. 71
. 75
ВИСНОВКИ.. 86
Список використаної літератури.. 89
Додатки